Varför hata när man kan älska?


Å vad sköntdet är när alla är lediga, man kan ta det lungt tillsammans på morgonen och göra upp planer för dagen.
Idag var jag inne i stan en sväng och köpte en hel del kläder till killarna, det var meningen att jag skulle shoppa lite till mig själv men jag hittade massor till dom istället :)
Vi köpte även filmen WALL.E , det ska bli spännande å se om den är så bra som alla säger,Rafael tror ialla fall det:)

Nu till någonting helt annat;
Varför har så många människor rasistiska åsikter ? Det är någonting som jag tyvärr lagt märke till den senaste tiden :(
Jag tycker att det är viktigt att föräldrar uppfostrar och visar sina barn att alla människor har lika värde , jag fattar inte vad vissa får ut av att känna sig "för mer" än andra. Jag blir så jäkla arg när jag hör sådana värderingar, lägg energin på någonting annat isället, något vettigt som får alla att må bra och känna gemenskap och vänskap!
Det är bra att vi människor är olika, alla kan bidra med någonting, se det positiva med att vi alla inte är "stöpta i samma form" för hur kul vore det?

Nej, nu ska jag  göra lite fika till killarna :)
Kram :)

Kommentarer
Postat av: Andrei

Bra skrivet snygging!

2009-01-02 @ 00:53:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0