Trevligt besök!

Idag har vi haft besök av min kompis Leona och hennes två pojkar Isak och Elias, som är i samma ålder som Rafael. Det var nog över ett år sedan killarna träffades men det märktes inte, dom pratade med varandra som om det var igår. Dom spelade Littel BIG Planet och alla tre gillade det :)
Vi fick jättefina presenter av dom; Anthony ett tufft Batman set  och en skön filt , Rafael en cool t-shirt och en mysig spiderman filt. Tack så mycket, jättegulligt av er :)

Anthony har börjat med att äta gröt, barnmat och välling nu så förhoppningsvis så kommer han att sluta amma på nätterna snart, så att jag får min välbehövliga skönhetssömn ;)
För som det är nu så är jag sååå trött när det är dax att gå upp och göra frukost till Rafael som ska iväg till skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0