fest för morfar

Igår firade vi min morfar som fyllde 80 år Det blev jättelyckat ! väldigt god mat och dryck och trevligt sällskap:)
Det var speciellt kul att träffa mina kusiner Martin och Isa eftersom att vi tyvärr inte ses så ofta.
 Min mamma och moster hade köpt presenter som symboliserade morfars många olika sidor. Presenterna skulle visa vad han är för en person, och vilka intressen som har har och har haft under sitt liv.
Rafael var snygg i skjorta och slips och lilla Anthony hade på sig en gullig pepparkaksdress, för det var ju trots allt Lucia :)

Stort Grattis till min söta kompis Johanna som fyllde 31 år igår !  ( och snart är vi 40 gumman ;) hi, hi ;)

Idag har vi bara tagit det lugnt, Rafael har haft en kompis här , och jag å Andrei har fixat lite med alla kort vi har på datorn.
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0