Galen Älg !

Jag och Anthony ska snart ut i snöyran och hämta storebrorsan som kommer hem från skolan med skolbussen.
Sen ska vi hem och baka en stor hallontårta till min morfars 80 års kalas som vi ska ha i morgon. Han fyller år idag men det passar bättre att fira honom i morgon eftersom en del bor så långt bort, tex.min ena kusin Isa kommer hem från Frankrike.
Han är så fin min morfar, alltid så glad och hjälpsam, å det gäller även min mormor:)
 
Jag skulle ha gått en power walk  med barnvagnen (med  Anthony i såklart ;) men det springer runt en aggresiv älgmamma  precis där jag brukar gå så jag måste hitta en annan runda. Min styvpappa  säger att det inte är någon bra idè att ge sig ut och gå med barnvagn och jag måste nog hålla med, inte kul om man möter en aggresiv psyko älg ;)
Det är typiskt nu när man inte behöver vara så rädd för galna våldtäktsmän så får man vara rädd för galna älgar istället! men thats life! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0