Välkommen till min nya blogg!

Nu är det söndag kväll och jag sitter med min yngsta son ( som är 1månad gammal ) i knät, och har min älsta snart 7åriga son brevid mig isoffan. Vi myser och äter popcorn som min gulliga man har fixat åt oss. Just nu tittar vi på Toon Disney kanalen, det har blivit mycket tecknat nu när sonen har sommarlov.
Jag och min älskling ska titta på någon bra film när barnen har somnat. Vi får se om jag orkar hålla mig vaken, tyvärr så brukar jag ofta slockna efter halva, men om den är spännande och bra brukar jag faktiskt kunna se hela filmen, typiskt för trötta småbarns mammor ;)
Jag är så glad för vi ska flytta ut på till ett supermysigt hus på landet. Det ligger nära både min mamma och styvpappas gård och mina morföräldrars hus, det kan knappast bli bättre:) Dessutom så är det staket runt hela tomten så barnen kan leka fritt, även om man måste ha koll så känns det tryggare. Det enda dåliga är att vi måste vänta tills den 1:a oktober tills vi får flytta in, men som tur är så kan vi vara en hel del ute hos mina föräldrar under sommaren. Dom har köpt en pool som sonen längtar efter att få bada i, vi får verkligen se till att den blir fylld nu i veckan !

Kommentarer
Postat av: Annelie

Välkommen till bloggträsket ;)

2008-07-20 @ 19:43:48
URL: http://anneliemalmgren.blogg.se/
Postat av: Anna

Grattis till din nya blogg......jag älskar att läsa bloggar och att blogga själv....kul att få en ny blogg att läsa.....kram Anna

2008-07-23 @ 11:11:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0