Anthonys första tand :)

Nu har jag varit magsjuk 2 gånger på 1 vecka ! Usch det är verkligen hemskt att vara magsjuk det känns som man ska dö typ.
Det är nog någonting som går här i skolan /dagiset där vi bor för det är jättemånga här omkring som blivit just magsjuka :(

Min snälla styvpappa åkte in med Rafael till "Funky Boys" dansen och sen så skulle han även åka med Rafael till Formstylisterna och klippa  så han får klippa sig, dom är verkligen trevliga och superduktiga där!

Skönt för mig att få vara hemma och kurera mig lite:).
Lilla Anthony har fått sin första tand :) det ser jättegulligt ut för han ska känna på den med sitt lilla finger hela tiden,så han ser lite sådär finurlig och eftertänksam ut mest hela tiden :)
Kram på er  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0