Super fin gård!

Idag var jag hemma hos min bästa kompis Johanna och kollade in deras nya hus, eller rättare sagt gård! så himla fint!
 Stort två våningshus, stort stall med tillhörande paddock och hagar mm. Synd att min älskade Rafael blivit tok allergisk mot hästar, annars så skulle vi skaffa åtminstonde en, bums ! Jag måste erkänna att jag blir lite sugen, men jag är ju uppväxt med hästar så det är nog inte så konstigt. Jag och Johanna har ju faktiskt gått häst inriktning på gymnasiet till å med :)

Annars har det gått i ett här hemma (därav bristen på inlägg ;)
I kväll är det handbollsträning och jag ska åka dit med Rafael och kompisen Philip, dom sitter i vardagsrummet och spelar littleBIGplanet  just  nu :)
Igår var vi i badhuset  och Rafael var på "Funky Boys" och tränade :)
 
Vi ses :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0