Livet

Sitter och funderar över framtiden, hur jag vill och hoppas att mitt liv ska bli. Man måste ha mål och drömmar , lägga upp en plan liksom. Sen är det allra viktigaste att ta vara på nuet såklart, göra roliga saker tillsammans i vardagen, varje ögonblick är speciellt och kommer aldrig tilbaka.
Men jag behöver en planering för att ha någonting att sträva efter, när man har förmågan att vara med styra lite så varför inte ta vara på den ?

I morse var det 16- ute burr! så vi eldar för fullt, det går åt himla mycket ved när det är så här kallt. Men det är otroligt vackert , och luften blir så klar och frisk. Det knarrade under skorna när vi var ute och gick på morgonen, och det gör det ju bara när det är riktigt kallt :)

Kommentarer
Postat av: Leona

Ja visst är det riktigt kallt! Men så härligt med lite sol. Det ska visst bli varmare framöver.



Visst måste man ha mål och drömmar att sträva efter. Livet känns mer meningsfullt och spännande då. Man utvecklas mycket av utmaningar. Just nu håller jag på med en stor utmaning ;)...hemtenta,målet är att den ska vara klar senast imorgon kväll.



Jag är både glad och tacksam att jag är på väg att uppfylla några av mina mål och drömmar,härligt !

Lycka till med dina planer !



Kram,Leona

2009-01-05 @ 16:03:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0