Skola igen.

I dag är det den första skoldagen efter jul-lovet, jag å Anthony har varit och lämnat Rafael vid bussen, snacka om trött kille! Han har sovit rätt så länge nu under lovet och då förstår man ju att det är jobbigt att gå upp kl: 6.30, det tyckte jag med kan jag tala om :(
Hoppas att Anthony kan börja sova på nätterna snart, jag får väl snart börja lägga honom i en egen säng, men "hönsmamma" som jag är så tar det emot, jag tycker att det känns så skönt att ha honom inom räckhåll, höra att allt är okej och så är det bara att sträcka ut handen och känna att han inte är för kall och så:)

Vi var på Rafaels första karate träning igår. Han har gått på karate i Västerås förut, men nu har dom äntligen börjat med karate för miniorer här i Enköping :) så han har fått byta dit istället. Det verkar vara en jättebra klubb:)

Jag måste ta och börja planera Anthonys Dop också, snart så orkar väl inte prästen hålla honom , han är en riktigt stor kille ;) älskar mat .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0