Trött men lycklig!

Jag vaknade kl.6.20, jag hade lovat Rafael att vi skulle gå upp lite tidigare så att vi hinner sitta å mysa lite vid frukosten. Tända en skön brasa så att det inte är så kallt i huset, och tända lite ljus å sitta tillsammans å prata när vi käkar frukost.
Vi gick upp kl.6.45 (jag orkade bara inte gå upp 6.20) men vi hann ändå med allt, även en mysig frukost stund:)

Nu ligger lilla Anthony å sover så gott brevid mig i soffan, han har "bara" vaknar 3 gånger i natt.
Jag ska hinna med å tvätta och städa lite innan det är dax att hämta Rafael vid bussen, sen blir det full fart igen:)
Jag älskar mina barn så himla mycket :)

Kommentarer
Postat av: Leona

Tack för senast !

Hoppas ni får en riktigt mysig Luciahelg

och 3:e advent!

Kram,Leona

2008-12-12 @ 07:40:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0