Julafton :)

I Torsdags så skulle Andrei julshoppa, och sedan avsluta dagen med att träffa några jobbar kompisar och ta några öl med dom på kvällen. Men han blev magsjuk, fick snabbt ta sig till tåget och stänga in sig på toaletten där , stackaren kräktes hela vägen från Västerås till Enköpig.
Som tur var så kunde  min mamma snabbt komma över hit och vara barnvakt, och så fick jag ta deras bil och hämta hem honon från stan.
Min familj har varit mycket sjuka på sista tiden , men jag har klarat mig som tur är :) någon måste ju ta hand om alla sjuklingarna ;)

Igår på julafton så firade vi hemma hos min mamma och styvpappa tillsammans med mormor och morfar, mina två systrar Hanna och Olivia, samt Olivias hund Tristan, och så våran familj.
Verkligen mysigt! först drack vi glögg och fixade med maten, sen åt vi, kollade på Kalle Anka och efter det kom tomten med julklappar, lilla Anthony tittade med stora ögon på tomten, men blev inte ett dugg rädd:)
Efter det fikade vi och öppnade alla klapparna,  Rafael var jätte duktig och hjälpte mormorsmor Maja att läsa rimmen på paketen. Alla var helnöjda å glada :)

Idag är det juldagen och vi ska snart gå till min mamma å styvpappa igen, mina systrar har sovit över där så jag ska passa på att träffa dom lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0