Nån typ av Influensa :(

Både jag å Andrei har varit däckade hela helgen, han blev magsjuk och jag fick hög feber :( inte kul !
Som tur är så verkar båda små killarna ha klarat sig :) skönt !

Gud va härligt det är med första snön :) Rafael var ute och lekte igår och byggde en lite snöborg ,han höll på i flera timmar å den blev superfin ! Sen ville han prova alla åk grejer som han har också,så han tog fram dom och åkte på en liten sluttning här på tomten. Här har vi en kille som verkligen Älskar snö!
Själv så gillar jag inte vintern så mycket, eller rättare sagt kylan, jag fryser jämt ,även om jag tar på mig massor av varma kläder.
Men det är super mysigt med advent, Lucia, Jul och Ny år :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0