Tandläkaren

Idag har jag och Rafael varit hos tandläkaren. Vi lagade varsitt hål :(
Som tur är så var Rafaels hål i en mjölktand, alltid något. Rafael var supercool, han låg med händerna nerkörda i byxfickorna när tandläkaren borrade, och han behövde inte ta någon bedövning. Det tar jag alltid, jag verkligen hatar att laga, det känns som det ilar i hela kroppen på mig :(
 Men vi har världens bästa tandläkare ,Erik Engfeldt, har är superproffsig och duktig, alltid glad.
Man kanske skulle ta och bli tandläkare, dom måste ju tjäna bra också, det verkar det som när man betalar ialla fall ;)
 Tänderna ska man ju ha hela livet, så det är lika bra att sköta om dom så bra man bara kan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0