Trött !

Den här natten sov jag verkligen inte gott. När jag precis hade fått båda barnen att somna så började min syster Hanna tok messa mig. Hon är på väg hem från Tunisien där hon har varit och hälsat på en vän ;) , ialla fall så ville hon ha hjälp att ringa Arlanda och Apollo om flygtid mm. Det fixade sig men resulterade i att båda barnen var klarvakna igen.
Sen har jag nog vaknat minst 15 gånger inatt ! Anthony har ammat som om han inte hade ätit ordentligt på en vecka och Rafael har drömt mardrömmar om  TV spelet "Luigis spökhus" .
Nu på morgonen väckte Rafael mig kl:06.30  och Anthony har tagit en skööön sovmorgon.
Själv så har jag tagit den största koppen jag kunde hitta i köket och bryggt massor av kaffe, och jag har även lyckats välta en skål men mjölk och flingor i soffan, suck !   Undrar hur den här dagen blir....... 

Grattis på Fars dag alla underbara pappor ! Och ett särskillt Grattis till "våran " pappa Andrei, vi älskar dig !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0