Mörkrädd!

Igår kollade jag och Andrei på Efterlyst och sedan på Insider med Aschberg. Alltså, jag tycker att det är super intressant  men samtidigt så blir man så jäkla mörkrädd! Det är helt sjukt  vad vissa människor tänker, tycker och framförallt gör!
 Igår så handlade Insider om pedofiler som tar kontakt med barn /ungdomar på nätet. På 2 timmar så fick en 13 årig tjej (en 24 årig tjej som jobbar för insider och utgav sig för att vara 13 år på nätet) kontakt med över 50 st män som kom med olika sjuka förslag och ville träffas och ha sex med tjejen.
Det diskuterades också om det ska bli aktuellt att offentligöra, att lägga ut pedofilernas identitet och adress. Det systemet används redan i USA och England.
Jag tycker absolut att vi i Sverige också ska börja använda oss av det systemet, särskilt på återfallsförbrytare.
Inget barn ska behöva bli utsatt för övergrepp!
Jag känner både ilska och avsky  över att det faktiskt finns så pass många vuxna människor som gör sådana här brott mot försvarslösa barn !
 Hårdare straff nu !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0