Vart tar tiden vägen?

Jag som är hemma och är föräldraledig med våran underbara 4månaders bebis, borde ha hur mycket tid som helst. Men även fast han är super snäll och lugn så går det i ett. Det kan ju bero på att vi precis har flyttat och jag vill få ordning på allt NU på en gång.
Är det någon annan som känner igen sig ? säkert de flesta med familj, jag klagar inte men det är ju så mycket som man vill hinna med :) Jag är en sån där person som skriver listor på vad jag vill ,måste, ska, önskar göra. Min man bara suckar när han ser ännu en lista på kylskåpet  -jaha, ännu en av dina "måste fixas" listor. Han har det inte lätt :)

Kommentarer
Postat av: Leona

Här har du en till list-människa=) Ja det är sannerligen inte lätt att hinna med allt man vill! När vi köpte huset för 7 år sedan ville jag göra ALLT på en gång. Sitter här nu med ett halvrenoverat hus. Har upptäckt om man har tiden så har man inte pengarna och har man pengarna så har man inte tiden.

2008-10-21 @ 16:36:00
Postat av: Andrei

Det är bra och du är duktig med dina listor.Behövs någon som styr upp allt.Utan dig och dina listor så skulle allt bli pannkaka.

2008-10-22 @ 04:43:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0