Förkyld!

Jag är genomförkyld! Rafael är i skolan idag efter en vecka hemma med förkylning. Det är många som är sjuka nu, om det är till nån tröst ? jag får dricka varmt te och vila så gott det går, och hoppas att min förkylning inte tar en hel vecka att bli av med ;)

Vi ska installera en värme växlare i huset, för att få ner våra höga elräkningar, en värmeväxlare fungerar som ett kylskåp fast omvänt kan man säga. Den blåser ut varmluft  och ska tydligen vara rätt så effektiv. Flera av mina kompisar har sådana i sina hus och dom är mycket nöjda. Så vi får hoppas att det fungerar lika bra för oss oxå:)

Snart ska jag lägga in en massa räkningar:(  Det är det tråkiga när man äntligen får lön, eller som jag nu föräldrapenning, då är det bara att börja betala alla räkningar man har:(

Ha en riktigt bra dag :) :) :)

Kommentarer
Postat av: Leona



Vi har inte heller varit förskonade mot sjukdomar. Först var det magsjuka sen när vi pustade ut och trodde alla var friska så blev det hosta och feber :(

Nu ska vi gör att nytt försök att få i väg alla till respektive ställen i morgonbitti :)



Vila nu ordentligt och krya på dig!

Kram,Leona

2009-01-27 @ 23:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0