Bilen är hemma igen:)

Jag hämtade hem bilen från verkstaden idag, så skönt att kunna åka var man vill när man vill igen :)  Om jag förstod killen på verkstaden rätt så hade det det sotat igen i förgasaren, det är därför bilen har ryckt och tjuvstannat, men nu ska allt vara okej igen:)
Såg för övrigt att jag måste städa ur bilen,det var ett tag sen jag gjorde det sist, jag fattar inte att det kan bli så mycket grejer kvar i bilen typ leksaker och vantar (bara den ena så klart) stenar och pinnar också hm, vi som har sagt till Rafael att han inte får släpa med sig en massa pinnar och andra grejer, men han vill helst ta med hela skogen in i bilen verkar det som ;)
Och jag som vill ha en ren snygg bil :(
Jag får tänka att mina älsklingar bara är små ett tag till, sen får man väl vara glad att dom vill åka bil med en istället ;)
Apro på det så har Rafael blivit lite tonåring (tweenis kallas det tydligen för när barn i ca:8-12 års åldern börjar bete sig lite som tonåringar) ja det är säkert helt normalt, tror jag, kanske? , får man hoppas ialla fall ;)
Han är ialla fall en superfin kille, våran  Rafael !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0