soligt :)

Jag har inte bloggat på ett tag men nu får vi se om jag kommer i gång igen :)
Det är en hel del att göra med trädgården och huset, vi har äntligen börjat bygga på Rafaels trädkoja :) får se hur den blir,man får göra sitt bästa och får gå loss med hammaren ordentligt ;)  det är riktigt jobbigt men väldigt kul.

Idag kommer Johanna och hennes dotter Louise och hälsar på,det blir jättemysigt :)
Rafael och Louise går i samma klass så dom känner varandra bra.

Lillkillen växer i en rasande fart, jag tycker att han lär sig nya saker nästan varje dag, nästa månad fyller han 1år !
Hoppas att ni får en härlig dag, kramar :)

Kommentarer
Postat av: AnnaH

Halloj!!



Hur har ni det?? Det är förskräckligt att vi inte har varit och hälsat på i ert nya hus än. Jag ska vara ledig i 8 veckor under sommaren. Hoppas vi kan ses något då.....Hälsa familjen kram A

2009-06-07 @ 14:04:21
URL: http://anna-mittlivsomanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0