Chanelle min lilla sessa!

Nu har våran lilla Sessa kommit ! (nåja det var hela 7 veckor sedan, tiden går!) Hon är självklart helt underbart söt och gosig :)
Lilltjejen var inte så liten när hon kom ut utan vägde hela 4,3kg och var 53cm lång. Jag är såå glad att det blev kejsarsnitt ;)
Vi åkte hem från BB redan andra dygnet, men det gick faktiskt förvånandsvärt bra, med hjälp av lite smärtstillande pga.kejsarsnittet.

Killarna är så stolta över sin lillasyster och älskar att hålla henne. Men Anthony som bara är 1,5år blir självklart lite avundsjuk ibland, det är inte lätt när man är van att alltid komma i första hand och så kommer det en helt ny liten bebis och tar mamma mitt framför ögonen på honom!

Och som trebarnsmamma med två små kan jag erkänna att jag är ständigt trött trött trött, jag kan vakna på morgonen och känna att jag längtar tills jag får sova nästa gång, tyvärr är det ofta om tidigast 16 timmar framåt.
Men det är helt klart underbart att vara hemma med barnen trots denna ständiga tröthet!!!

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Leona

Hej! Kul att du uppdaterat lite. Oj är hon redan 7 veckor! Känner igen det där med stolta storebröder och den eviga tröttheten. Mer sömn kommer med tiden,jag lovar :) Ha det bra och hälsa familjen! Kram,Leona

2010-03-10 @ 21:22:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0