3 sjuklingar å en trasig bil

Jag blir så trött , först så blev Anthony förkyld och fick feber vilket resulterade i att han vaknar ännu flera gånger per natt :(
(jag känner mej verkligen sliten just nu, tycker att jag aldrig får sova ) och idag ringde dom från skolan så jag fick åka å hämta hem en magsjuk Rafael, sedan så har mannen fått ryggskott och kan knappt röra sig.
Så nu får jag ta hand om tre sjuka killar här hemma.

Sen så är det något mysko fel på bilen också, så jag vågar inte köra med den innan felet  är åtgärdat , eller att jag i alla fall vet vad det är för fel.
Rätt som det är så blir det supertungt att vrida på ratten, det går knappa att svänga (min styvpappa tror att det kan vara något fel på styrservon eller rattlåset,  det känns i alla fall skitläskigt när det händer, och det har blivit  3 gånger nu på bara ett par veckor)
Hoppas att det inte är något "stort" fel,eller rättare sagt hoppas att det inte blit så dyrt !

Nu hoppas jag att allt ordnar sig innan julafton så jag slipper ha tre sjuklingar å en trasig bil hemma;)

Det ska i alla fall bli riktigt mysigt att fira jul :) det ser vi fram emot :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Vilket elände.......hoppas alla piggar på sig och att ni får en skön jul. Det vore ju trevligt om vi kunde ses något under ledigheten.....kram Anna

2008-12-17 @ 17:50:50
URL: http://mittlivsomanna.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0