En dag ute på landet

Idag har  vi varit ute på landet hos min mamma och styvpappa. Rafael har lekt med sin kompis Henrik, dom älskar att spela TV spel båda två och eftersom att poolen inte är helt klar ännu så har dom spelat en hel del i dag, inte bra enligt mig:( Själv har jag mest suttit och ammat hela dagen känns det som. Anthony var så kallad "tung för tiden" när han föddes, det kallas tydligen så när bebisen ligger över i sin viktkurva. Jag gjorde planerat kejsarsnitt och Anthony "plockades ut" i vecka 38 och vägde 4,5 kg och var 52 cm lång.
Min snälla man har tillbringat dagen med att klyva ved till min mormor och morfar. Tyvärr så har dom blivit lite sämre rent fysiskt båda två och behöver ta det lite lugnare. De är verkligen underbara människor och dom har hjälpt oss så mycket med allt möjligt bl.a varit barnvakt till våran Rafael.
På lördag fyller Rafael år och vi ska bla köpa en studsmatta till honom, en bra grej nu när vi äntligen ska få en egen trädgård :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0