Fika

Igår så städade jag huset på förmiddagen (det märks att det är större här än i våran gamla lägenhet = mycket mer att städa) men det är så jäkla skönt när det är gjort ,då är humöret på topp ;)
På eftermiddagen så kom min kompis Johanna hit, hon hämtade upp barnen i skolan innan. Vi fikade såklart  och pratade om livet. Hon har häftiga funderingar om vad hon vill plugga till min kompis, spännande! Alltid kul att höra om andras framtidsplaner tycker jag.
Johanna och hennes familj har också flyttat till en ny gård,så jag måste ta en sväng dit så fort jag har tid. Men först så måste vinterdäcken på. Vi fick hem dom idag så min snälla snälla styvpappa ska hjälpa mig att få på dom :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0