unicef och rädda barnen.

Tänk på hur enormt bra vi har det här i Sverige, ändå klagar så många på så mycket. Jag  är inte något undantag det kan jag erkänna, jag klagar faktiskt för mycket jag också ibland ;)
Men tänk ett steg längre och då inser du hur otroligt bra du och din familj faktiskt har det. Nu när alla ska ut och stressa för att köpa för många julkalppar till släkt, vänner och sina barn så har jag ett tips:
Gå in på rädda barnens hemsida eller unicef s hemsida och handla enkelt och bekvämt fina och garanterat uppskattade julklappar där. Kan det bli bättre ? -Nej jag tror inte det ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så sant, så sant !

Bra tips, ska kolla in deras hemsidor !

Vi handlade på Willys i dag och Hitta katten hade en tunna där man kunde lägga i kattmat. Barnen köpte en varsin burk & la i. Även om man inte är rik så kan man alltid bidra med något till välgörenhet eller behövande.

Kram, Leona

2008-11-18 @ 17:47:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0