stress och panik

I morse var det stress och panik, som vanligt i våran familj kan jag tillägga. Redan när Rafael gick på dagis så blev våran familj döpta av dagisfröknarna, skämtsamt med allvarlig underton till "Familjen Stress " (stackars Rafael ! )
I alla fall så sprang vi till bussen, Rafael och Jag med Anthony sittandes i barnvagnen med stora förskräckta ögon, han trodde nog att vi inte var riktigt kloka.
Sen sprang jag tillbaka hem igen och packade in bilstol,barnvagn och skötväska, handväska och några leksaker i bilen.
Åkte sedan i väg till Skälby i Västerås  till salong "Rubb och Stubb" där min frisör  Lia fixade mitt hår. Hon är verkligen superduktig och det är så skönt att bli ompysslad ett tag. Så nu är jag riktigt blond igen :)

När vi kom hem igen så tog jag fram alla avdents saker, vi måste nog inhandla en hel del nytt julpynt ,vi bor ju lite större nu så det behövs. Jag och Rafael har gjort ett gulligt pepparkakshus i alla fall, det gör vi varje år, jättekul faktiskt, det tycker vi båda två:)
Ikväll blir det fredagsmys med hela familjen, skönt med helg så alla kan träffas :)

Kommentarer
Postat av: Leona

Känner igen mig,är en sann tidsoptimist :)

Har alltid en förmåga att bli sen.

Varje morgon är det en kamp mot klockan.

Det spelar ingen roll hur tidigt jag går upp.

Gillar verkligen om att vara ledig och inte behöva passa några tider. Det ska bli härligt med "jullov" är ledig 18/12-6/1 =)

2008-11-29 @ 21:53:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0