Det är insidan som räknas... (men vem fan vågar chansa?)

Idag skulle min kompis Sanna och hennes bebis ha tittat förbi,tyvärr blev hennes bebis  väldigt dålig i magen :( och efter lite resonerande så ställde vi in det hela och hoppas att han kryar på sig snabbt.
Snart ska jag iväg på utvecklings samtal i skolan, ska bli spännande att se om äldsta sonen sköter sig ;)

Jag har köpt jultidningar av Rafael ,det är första året som han säljer och självklart så vill man vara snäll och köpa så att han får den premie han så gärna vill ha (vi köpte såklart alldeles för mycket ).
Iallafall så köpte jag en skitrolig bok som heter " Det är insidan som räknas...(men vem fan vågar chansa ?) " skriven av Emma Hamberg. Sjukt rolig bok !
Så ni som inte har läst den, det är ett hett tips ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0