Snart 7 månader!

Himmel vad tiden går fort! Snart är min lilla älskling 7 månader!!! Han är så glad hela tiden, nästan aldrig ledsen  eller skrikig. Så länge han får vara nära mig eller någon annan i familjen är han så nöjd så nöjd :)
Det är någonting med bebisar som gör en så lycklig, deras leende eller bubblande skratt, eller när dom sover och snusar så skönt . Eller när man får se deras framsteg, när dom gör någonting för allra första gången:) Sen är det ju så mysigt att bara gosa med dom också!
Synd bara att bebistiden går så fort! Men alla åldrar har sin charm,  tycker jag, det är så mysigt när min stora kille vill göra någonting med mig, när vi läser en spännande bok eller spelar något spel tillsammans,  eller bara busar runt :)
I love my boys !!!

Kommentarer
Postat av: Andrei

Du är världens bästa mamma!

2009-01-14 @ 01:41:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0