Bättre nu :)

Fy vad jag har varit sjuk! nu är jag i alla fall bättre :) Jag fick till och med tillbringa förra Söndagen på akuten, där fick jag ligga från förmiddagen ända till sena kvällen och få dropp:(
Dom tog en massa prover men hittade inget fel. Skönt att jag mår bättre nu i alla fall.

Idag har vi haft besök av min pappa som kom förbi en sväng, det var jätteroligt att träffa honom för det var ett tag sedan vi sågs.
Rafael åkte iväg till en klasskompis en stund på eftermiddagen, dom hade snickrat och lekt och haft jättekul fick jag höra när jag kom och hämtade honom, bra :)

Min kära svärfar fyller år idag, så ett stort grattis till dig Julian :)

Nu ska jag fortsätta vara social med grabbarna :), kram :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0